مشاور جوان فرماندار یزد:جوانان سهم بزرگی در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی داشته اند



به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا، ،سعید امامیان مشاور جوان فرماندار یزد تأکید کرد : جوانان به لحاظ توان، انرژ ی و استعدادهای فراوان سهم بزرگی را در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی داشته اند.



سعید امامیان با بیان اینکه جوانان سهم بزرگی در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی داشته اند گفت: امروز حضور جوانان در تمامی عرصه های نظام ضامن حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و نوید بخش ساختن ایرانی آباد است.



مشاور جوان فرماندار یزد با اشاره به اینکه دغدغه ی رژیم شاهنشاهی حاکم ساختن فرهنگ غربی درکشور بوده است تصریح کرد: رژیم پهلوی با تکیه بر فرهنگ و اقتصاد غرب توانمندیها و استعدادهای جوانان خود را نادیده می گرفت و قصد داشت با تشویق جوانان به مراکز فحشا و فساد آنها را نسبت به فرهنگ وسرنوشت کشور بی تفاوت نماید و فکر و خلاقیت را از جوانان بگیرد.



وی با تأکید به اینکه انقلاب اسلامی و آرمانهای امام خمینی (ره) موجب آگاهی و بیداری جوانان گردید خاطر نشان کرد جوانان ایران اسلامی با تکیه بر ایمان خود وتوجه به رهنمودهای رهبر خود توانسته اند هویت شخصیت خود را که در پرتگاه نابودی بود را بار دیگر باز یابند و قله های سعادت را فتح نمایند.



امامیان اظهار کرد: امروز جوانان ایران با توجه به آرمانهای امام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توانسته پیشرفتهای چشمگیری را در بحث انرژی هسته ای ، علوم نوین، سلولهای بنیادی درخشد و در عرصه رقابتهای علمی و ورزشی در سطح بین المللی عناوین افتخار آمیزی را کسب نماید.



وی با اعلام اینکه روز 18 بهمن ماه به عنوان انقلاب اسلامي، جوانان، خودباوري و نهضت علمي نام گذاری شده است افزود باید مسئولین در سایه توجه به جوانان و تقویت اعتماد به نفس و خودباوری آنان زمینه تحقق تولید علم و جنبش نرم افزاری به عنوان مهم ترین مطالبه مقام معظم رهبری از قشر جوان جامعه شود.






  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا